9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

lead image

Gambar posisi cepat hamil ini adalah sebagai rujukan anda untuk mengamalkan posisi-posisi seks yang boleh membantu anda untuk hamil dengan cepat.

Anda baru berkahwin atau merancang untuk dapatkan anak? Kalau ya, apakah ada posisi senggama yang dapat membantu anda untuk hamil dengan cepat?

Jawapannya ya, memang ada! Jom tengok apa posisinya dan gambar posisi cepat hamil supaya mudah untuk dijadikan rujukan.

Selain itu, anda juga boleh semarakkan lagi hubungan anda dengan posisi-posisi baru ini.

7 Gambar Posisi Cepat Hamil Anda Boleh Cuba

Gambar posisi cepat hamil #1 Angkat kaki isteri

src=https://www.womenshealthsa.co.za/wp content/uploads/2018/03/mermaid sex position.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Untuk mencuba gambar posisi cepat hamil ini, pertama sekali anda perlu cari tempat yang selesa untuk melakukannya.

Biasanya anda boleh lakukan posisi ini di hujung katil. Tapi, kalau nak lebih kinky, anda boleh cuba buat atas meja.

Caranya, isteri perlu baring di hujung katil atau meja dengan kaki ke atas dan lutut dibengkokkan. Suami pula perlu berdiri di tepi tempat tidur dan masukkan zakar ke dalam faraj isteri dengan perlahan-lahan.

Gambar posisi cepat hamil #2 Doggy Style

src=https://static.pulse.ng/img/incoming/origs4723801/9169729352 w900 h600/leap frog position.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi seks ini adalah salah satu posisi seks yang efektif untuk cepat hamil kerana ia melibatkan tusukan yang mendalam.

Ia dilakukan dengan cara isteri di bawah, tangan dan kaki mereka dalam posisi seperti merangkak dan suami akan membuat penetrasi dari belakang.

Tusukan yang mendalam dalam posisi ini akan membuka servik dan membolehkan sperma masuk dan tak perlu berenang jauh.

Untuk lebih selesa, isteri boleh melutut di atas kusyen besar dan merebahkan badan mereka ke atas kusyen tersebut.

Gambar posisi cepat hamil #3 “Kerusi Panas”

src=https://i.pinimg.com/originals/9e/26/42/9e26424ebaeaf779920f67ff071c1b6b.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi seks kerusi panas ini adalah seakan sama dengan posisi doggy style, perbezaannya ia dilakukan dalam posisi duduk.

Selain itu, dalam posisi ini, isteri akan lebih dominan kerana mereka perlu melakukan lebih pergerakan tak seperti doggy style.

Caranya, suami akan berada dalam posisi duduk dan mengangkang sedikit. Isteri pula akan duduk di bahagian tengah antara kedua peha suami.

Pastikan kaki isteri boleh cecah lantai suapaya mereka dapat menampung diri mereka dan menjaga stamina mereka.

Gambar posisi cepat hamil #4 Woman On Top

src=https://assets.lybrate.com/q auto:eco,f auto,w 850/imgs/dt/tp/072f31dfbbd2cc0fc9ac20fbea124697/b69806f7994c746324a8b06d4da24ba5/8a6339.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi Woman On Top atau wanita di atas ini memerlukan stamina isteri yang tinggi kerana pada posisi ini, isteri akan aktif bergerak.

Posisi ini juga adalah posisi untuk bercium yang terbaik dan dapat memberikan rangsangan yang luar biasa. Posisi ini akan membuatkan isteri rasa sangat puas kerana kedudukan klitoris mereka yang strategik.

Posisi gambar cepat hamil #5 Missionary

src=https://my 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi klasik ini adalah antara posisi cepat hamil yang paling popular. Dalam posisi ini, isteri disarankan agar tidak bergerak selama 20 minit.

Letak sebiji bantal di bawah punggung supaya kedudukan pelvik lebih ke tepi dan akan mengurangkan air mani dari terkeluar.

Posisi gambar cepat hamil #6 Tusukan dengan kaki terangkat

src=http://www.2daydiet shopper.com/images/health/position shoulder holder.gif 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Dalam posisi ini, isteri boleh berada dalam posisi baring atau duduk dan meletakkan kedua-dua kaki ke atas bahu suami.

Suami pula boleh pegang pinggang isteri supaya kedudukan faraj selari dengan kedudukan zakar. Posisi ini akan memberikan keselesaan pada isteri untuk mendapat tusukan yang lebih mendalam.

Posisi gambar cepat hamil #7 Meniarap

src=https://my 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Dalam posisi ini, isteri perlu baring meniarap sambil melunjurkan kaki. Pasangan pula akan melakukan penetrasi dari arah belakang.

Untuk lebih selesa, letakkan sebiji bantal di bawah perut.

Posisi gambar cepat hamil #8 Spooning

src=https://www.onlinemalayali.in/wp content/uploads/2017/10/spoon.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi ini sangat relaks dan tak perlukan penetrasi yang terlalu banyak.

Suami hanya perlu memeluk isteri dari belakang untuk memberikan tusukan yang mudah dari belakang.

Posisi gambar cepat hamil #9 Reverse cow girl

src=https://i.imgur.com/UWbtBxn.jpg 9 Posisi Senggama Untuk Cepat Mengandung, Anda Perlu Cuba!

Posisi ini dilakukan dengan suami dalam keadaan baring dan isteri di atas mengadap kaki suami. 

Cara ini sangat efektif kerana kedudukan tusukan adalah berbeza dan membuatkan perjalanan sperma ke servik menjadi lebih mudah.

Selain dari melakukan 9 gambar posisi cepat hamil ini. anda juga digalakkan untuk melakukan hubungan seks lima hari sebelum ovulasi.

Tapi anda tak perlu menunggu tarikh itu saja kerana sperma boleh hidup dalam badan sekurang-kurangnya lima hari. Jika anda cuba awal, peluang anda mungkin akan menjadi lebih cerah.

Selamat mencuba!

 

 

 

 

 

 

 

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman The AsianParent Malaysia

Sumber: namaobatapotikherbal.com, 234 Star

Baca juga:

Bila Waktu Paling Sesuai Untuk "Bersama" Suami Agar Cepat Mengandung?

 

 

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android, sekarang!