Terpaksa Berjauhan Sepanjang PKP? Ini 6 Cara Memuaskan Suami Setelah Lama Tak Bertemu

Terpaksa Berjauhan Sepanjang PKP? Ini 6 Cara Memuaskan Suami Setelah Lama Tak Bertemu

Seorang di KL dan seorang lagi di kampung. Alahai kesiannya sampai berminggu tak boleh bertemu sebab operasi PKP dijalankan di seluruh negara. Ha... apapun ini cara bagaimana nak tangkap kembali keasyikan di saat bersama di atas ranjang!

Apakah cara memuaskan suami yang betul apabila sudah lama tidak bertemu? Terutamanya di sepanjang Peritah Kawalan Pergerakan ini mungkin anda terpaksa tinggal berjauhan dengan suami kerana pulang ke kampung atau
suami kena keluar untuk bekerja.

Tak kurang juga bagi pasangan yang sudah 'terbiasa' dengan keadaan long distance marriage ini yang terpaksa menahan perasaan untuk melakukan persetubuhan.

Jadi apabila sudah dapat bertemu nanti setelah selesainya penularan wabak coronavirus ini, jadi seharusnya anda memanfaatkan momen mesra itu dengan cara memuaskan suami melalui beberapa tips menarik ini.

Pastinya membuatkan suami rasa tak sabar untuk memeluk dan berada dalam dakapan isteri tercinta.

6 Cara memuaskan suami setelah lama tidak bertemu 

#1. Bersihkan diri dan memakai wangian

cara memuaskan suami

Apabila menyambut kepulangan suami tercinta di rumah, isteri boleh mandi dan berpakaian seksi serta menyembur wangian ke seluruh tubuh.

Sekaligus dengan cara ini dapat memberi kesan di hati suami lantas membuatnya rasa tertarik untuk bersama isteri di atas kamar beradu.

Ini kerana cara memuaskan suami ini harus dimulai dengan persiapan yang mewangi dan secara tak langsung menitipkan ruang romantis di antara kalian.

#2. Jangan tunjuk sikap terburu-buru untuk bersama

Namun ingin diingatkan agar isteri tidak terlalu terburu-buru untuk melakukan hubungan intim di atas katil dan menikmati momen indah ini dengan cara yang paling bahagia.

Apa yang boleh dilakukan terlebih dahulu adalah variasikan undressing antara satu sama lain, mandian seks bersama-sama dan biarakn proses ini mengalir satu persatu dengan penuh rasa sabar.

Jika suami nampak dah tak sabar, isteri boleh cuba memberi rangsangan dan ghairah di bahagian tubuh suami di susuli ciuman yang hangat.

#3. Menyerang titik sensitif

Untuk mendapatkan orgasme yang maksimum, anda boleh memuaskan suami dengan menuju ke bahagian titik sensitif.

Ini kerana lelaki mempunyai banyak titik sensitif seperti di bahagian dalam paha, frenulum, leher dan bahagian bawah perut.

Saat yang paling best adalah foreplay di bahagian tersebut dan jangan sampai terlepas!

#4. Mandian air hangat

kisah rumah tangga

Sebelum melakukan aksi romantis di atas katil dengan beberapa irama keseronokkan yang pasti menjalar di hati, anda juga disarankan untuk membasahi tubuh dengan air hangat terlebih dahulu supaya dapat menambah tenaga dan membangkitkan semangat untuk bermain di atas katil.

#5. Mendesah di telinga suami akan membuatnya rasa satu kepuasan

Tahukah isteri bahawa suara mendesah semasa di atas ranjang turut mempengaruhi semasa beraksi.

Ini kerana setiap desahan dan keluhan isteri itu akan menaikkan selera suami dan membangkitkan rasa ghairah untuk terus bersama menyulam seribu satu perasaan gembira.

Ini sekaligus menjadikan kepuasan isteri dan suami di tahap yang sama.

#6. Cuba bermain semasa lampu bernyala

Walaupun bermain di dalam keadaan yang gelap itu lebih romantis dan terasa kehangatan asamaranya namun sesekali cubalah untuk berkeadaan cerah dengan lampu bernyala.

Situasi ini akan membuatkan anda lebih senang terutama bila sudah lama tidak bertemu suami.

Inilah antara cara memuaskan suami setelah lama tak bertemu. Semoga malam indah kembali mewarnai kehidupan seksual anda.

3 Cara menaikkan nafsu isteri

nafsu isteri

  1. Selain mengeratkan hubungan, bersenam juga membuktikan dapat meningkatkan nafsu isteri semasa bersama. Berdasarkan kajian dari Universiti of Texas, bersenam dapat membantu menaikkan nafsu wanita dan bertindak sebagai agen anti kemurungan. Malah badan pasangan juga akan kelihatan lebih menarik dan lebih berkeyakinan dengan penampilan baru mereka.
  2. Suami perlu bijak memilih waktu yang sesuai untuk bersama-sama isteri supaya dapat menaikkan mood dan nafsu si dia. Ini kerana ada ketikanya kurang ghairah adalah disebabkan waktu yang dipilih tidak sesuai dan lain-lain.
  3. Melakukan hubungan seks di waktu pagi juga menjadikan badan lebih bersedia. Menurut Pakar Sex, Dr Jessica O'Reilly, tahap testosteron dan tenaga ketika itu berada di tahap tertinggi di waktu pagi. Sekaligus meningkatkan hormon Oxytocin dan menjadikan anda lebih mesra dengan pasangan sepanjang hari.

Terpaksa Berjauhan Sepanjang PKP? Ini 6 Cara Memuaskan Suami Setelah Lama Tak Bertemu

Untuk dapatkan lebih banyak informasi dari theAsianparent Malaysia, boleh terus download Aplikasi Keibubapaan #1 Di Asia Tenggara kami.

Sumber: Popbela, xgeneroyales

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Baca juga

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

app info
get app banner