5 posisi berasmara sambil pakai bantal, dijamin isteri lebih cepat capai klimaks!

5 posisi berasmara sambil pakai bantal, dijamin isteri lebih cepat capai klimaks!

Pasangan suami isteri yang tak pernah mencuba seks pakai bantal, inilah masanya untuk anda cuba dengan 5 posisi berasmara yang mudah ini! Anda pasti lebih puas...

Amaran: Artikel ini ada gambar berbentuk seksual yang hanya sesuai dibaca oleh pasangan suami isteri tanpa kehadiran anak-anak. 

Sila simpan artikel ini untuk rujukan selanjutnya.

*****

Kalau bercakap tentang alat bantuan ketika berasmara, anda tak perlu terus fikir untuk membeli sex toy sahaja. Ada banyak lagi alat bantuan yang boleh anda guna. Contohnya seks pakai bantal.

Ha… pernah cuba tak? Kalau tak pernah, ketahuilah yang seks pakai bantal mampu menjanjikan saat bercinta yang lebih panas dan ghairah, wuhuuu!

Tapi bagaimana nak buat seks pakai bantal? Jom cuba 5 posisi yang kami tunjuk ini. Lebih bagus jika anda pilih bantal yang agak keras berbanding yang lebih empuk. 

Jom bersedia untuk mencapai klimaks malam ini dengan 5 posisi seks pakai bantal ini 😛

Seks pakai bantal #1: The Deep Plunge

seks pakai bantal, seks bersama bantal, bantal, seks bantal, bantuan seks, toy seks, sex toy

Bosan dengan gaya misionari yang biasa itu? Apa kata anda cuba membuatkan posisi seks ini lebih berbeza dengan menggunakan bantal.

Anda pasti akan merasai sensasi dan rangsangan yang lebih berbeza jika anda meletakkan bantal di bawah punggung. Jangan guna satu bantal, sebaliknya cuba letak 2 atau 3 bantal sekali.

Bantal ini akan membantu menyokong punggung anda yang membuatkan Miss V sejajar dengan “senjata” suami. Letakkan 2 kaki anda di atas bahu suami. 

Saat ini, nikmatilah penetrasi yang lebih mendalam. Pasti anda akan merasai kenikmatannya!

Seks pakai bantal #2: The Half Pipi

Letakkan 2 atau 3 bantal di bawah punggung dan anda mengangkang di atasnya. Jika anda menggunakan vibrator sebagai permainan, letak ia di posisi klitoris sekarang. 

Kemudian, minta suami melutut di hadapan anda sambil perlahan-lahan memberi rangsangan pada Miss V. 

Seks pakai bantal #3: Valley of Fire

seks pakai bantal, seks bersama bantal, bantal, seks bantal, bantuan seks, toy seks, sex toy

Untuk posisi ini, anda perlu meletakkan bantal di lutut anda sambil membina satu penghadang besar di belakang suami, juga dengan bantal. Letakkan juga bantal di bawah punggung suami atau di lututnya.

Biar suami menyandar ke arah bantal sambil anda melakukan gaya reverse cowgirl padanya. Posisi reverse cowgirl memang terbukti antara posisi kegemaran ramai lelaki.

Dengan bantuan seks pakai bantal, penetrasi zakar suami akan lebih mendalam dan suami juga boleh menstimulasikan klitoris anda dengan lebih tepat!

Seks pakai bantal #4: The Rampage

seks pakai bantal, seks bersama bantal, bantal, seks bantal, bantuan seks, toy seks, sex toy

Posisi seks pakai bantal The Rampage ini amat sesuai untuk dicuba oleh pasangan suami isteri yang baru berkahwin. Almaklumlah, kalian pasti ada lebih banyak waktu untuk berasmara, kan? 😛

Malah dengan posisi ini juga, zakar suami yang tidak terlalu panjang mampu kekal “diam” dan tak meleset keluar ketika tengah bercinta. Tangan suami pun bebas untuk memegang apa saja!

Seks pakai bantal #5: The Deep Dog

seks pakai bantal, seks bersama bantal, bantal, seks bantal, bantuan seks, toy seks, sex toy

Posisi ini harus dilakukan dengan berhati-hati. Letakkan bantal di bawah lutut anda dan juga di sisi katil. 

Anda harus menyimpuh dengan lutut di atas bantal. Kemudian, mula meringkuk ke atas sambil mendepakan tangan. Suami boleh melakukan penetrasi seakan doggy style tapi ia jauhhhhhhhhhhhhh lebih sedap!

Pssstt, jangan lupa share artikel ini dengan suami anda. Mana tahu kalian boleh cuba ia malam ini 😛

 

 

 

 

 

 

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Artikel ini diterjemah dari theAsianparent Indonesia

Baca juga:

Berasmara Dengan Pasangan Di Mana Saja Melalui 7 Gaya Mudah Ini

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Penulis

Ayu Idris

app info
get app banner