10 Posisi Missionary Yang Dijamin Buat Seks Lebih Ghairah, Nak Cuba?

10 Posisi Missionary Yang Dijamin Buat Seks Lebih Ghairah, Nak Cuba?

Posisi missionary dianggap mampu memberikan rangsangan klitoris yang diimpikan dan kepuasan persetubuhan maksima membuatkan ghairah seks meningkat. 

Posisi seks missionary adalah salah satu posisi seks yang terkenal dan menjadi kegemaran ramai orang. Ia kerana posisi missionary dianggap mampu memberikan rangsangan klitoris yang diimpikan dan kepuasan persetubuhan maksima sekaligus menambahkan ghairah seks!

Selain itu, antara alasan lain kenapa posisi missionary ini disukai pasangan adalah kerana ia membuatkan mereka rasa romantis ketika melakukan hubungan seks. Pasangan boleh mencium bibir dan leher serta saling bertentangan mata.

Teknik missionary ini juga membuatkan pasangan lebih melakukan skin to skin yang pasti akan memberikan rangsangan maksimum kepada pasangan anda!

Ghairah seks meningkat dengan 10 teknik posisi missionary 

#1. Missionary slo-mo

Posisi seks missionary cara ini akan menjadi sangat intim apabila pasangan melakukannya secara perlahan-lahan. Anda boleh merasakan setiap saat yang berlaku. Biarkan ia menjadi lebih intim agar anda dan pasangan boleh menikmati antara satu sama lain.

#2. Membuatkan tubuh menjadi licin

ghairah seks

Letakkan cairan atau pelincir di dada dan kaki agar kaki dan dada anda dan pasangan licin dan gosokkan tubuh anda dan pasangan antara satu sama lain. Manfaatkan juga selimut kalis air supaya sama-sama kebasahan yang pasti akan lebih meningkatkan ghairah masing-masing.

#3. The X spot

ghairah seks

Posisi ini adalah di mana dalam keadaan wanita baring terlentang dan kangkangkan kaki sehingga menjadi bentuk X. Kemudian tubuh lelaki akan berada di atas wanita untuk fokus kepada tusukan penetrasi. Fokus juga pandangan mata pasangan mata untuk melihat reaksi pasangan.

#4. Posisi the pleasing prop-up

ghairah seks

Jika anda gemarkan penetrasi luar dan dalam, posisi ini wajib dicuba. Posisi ini adalah dengan cara wanita berbaring dalam letakkan bantal di bawah punggung atau pinggul.

Angkat pinggul dalam kedudukan tertentu. Posisi ini memboleh pasangan melalukan penetrasi dengan kepuasan yang luar biasa.

#5. Posisi the dirty dangle

posisi

Penetrasi dengan cara berdiri juga boleh anda lakukan. Posisi ini ideal untuk dilakukan di dapur jika anda sukakan kelainan. Ia di mana tubuh wanita akan berbaring di atas meja dan kakinya tergantung dan pasangan pula akan berdiri di celah kelangkang wanita dan melakukan tusukan secara berdiri. 

#6. Posisi the purring kitty

posisi

Posisi ini dilakukan dengan si wanita berbaring dan punggung diangkatkan sedikit. Tubuh pasangan akan berada tepat di atas badan wanita dan penis berada tepat di depan vagina. Dalam posisi ini kaki wanita boleh dilingkarkan ke badan pasangan sambil mengosok-gosokkannya untuk menciptakan kenikmatan.

#7. Posisi shoot the moon

posisi

Posisi ini memerlukan wanita berbaring dan kaki diangkatkan ke atas tetapi bengkokkan sedikit ke arah dada. Manakala pasangan berdiri sambil memegang kedua-dua pergelangan kaki. Dalam posisi ini suami boleh membantu isteri membengkokkan kaki sambil melakukan tusukan. 

#8. Posisi the lock and load

Posisi ini memerlukan wanita berbaring di atas tilam dan pasangan berada di atas tubuhnya. Kunci tubuh anda dan pasangan dengan cara memeluk antara satu sama lain akan tusukan dirasakan secara maksimum!

#9. Posisi the I Want You, I Need You

posisi

Berdasarkan kajian Marta Meana wanita jadi sangat terangsang untuk melakukan seks jika pasangannya sangat menginginkan melakukan seks dengannya. Tidak ada cara lebih baik untuk memberitahu pasangan anda bahawa anda sangat menginginkannya. Wahai lelaki, angkat kakinya ke atas bahu anda dan anda boleh lakukan tusukan lebih dalam.

Untuk merasakan tusukan lebih dalam tarik pinggul pasangan ke arah anda. 

#10. Posisi the side winder

Untuk posisi ini, rasanya akan sangat nikmat jika anda sabar dan tusukan tidak terlalu dalam. Tapi nikmat! Letakkan posisi padan dalam missionary normal pusingkan badan ke sisi dalam 45 darjah sehingga tubuh wanita membentuk huruf X, cuba masukkan penis anda dari sudut tepi.

Dari posisi ini, anda dan pasangan akan saling bertentangan mata. Jika sudah bertentang mata, sudah pasti boleh mencium bibirnya!

Itu adalah 10 teknik posisi missionary yang boleh anda praktikkan untuk meningkatkan ghairah seks. Nak cuba malam ini?

Sumber: Penulis asal (Finna Prima Handayani)

Artikel ini mendapat keizinan dari theAsianparent Indonesia untuk diterjemah.

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Baca juga: 

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Artikel(Cerita)
app info
get app banner