Desahan Dan Erangan Wanita Mampu Buatkan Hubungan Seks Menjadi Lebih Rancak

Desahan Dan Erangan Wanita Mampu Buatkan Hubungan Seks Menjadi Lebih Rancak

Kenikmatan seks semakin berada di puncak sekiranya wanita mengeluarkan bunyi-bunyi manja serta mengghairahkan. Namun perlu ada juga jeritan lain ya!

Layanan terbaik yang diberikan ketika mengadakan hubungan bersama pasangan mampu memberikan kenikmatan seks kepada kedua-dua pihak.

Dalam hal ini sekiranya anda baru mendirikan rumah tangga dan menyedari diri masih kekurangan ilmu berkaitan hubungan di ranjang, maka jangan terlalu malu untuk mempelajarinya.

Kenikmatan seks suami isteri

kenikmatan seks bersama pasangan credit to sources

Kebiasaannya, hubungan seks suami isteri akan dimulakan dengan menggoda pasangan terlebih dahulu melalui sentuhan di kawasan tubuh yang sensitif dan diteruskan dengan aksi kucupan sehinggalah meleraikan pakaian.

Bukan sekadar mengajak pasangan melakukan teknik hubungan seks yang menyeronokkan, anda juga perlu bijak dalam mengetahui bunyi-bunyi yang ingin didengar oleh sang suami.

Tiada yang lebih hebat dari menggoda pasangan tercinta dengan desahan serta erangan seorang wanita cantik ketika merasai kenikmatan seks.

Ia termasuklah ayat-ayat serta perkataan nakal yang bebas dari mulut anda ketika suami melakukan pelbagai gaya seks hebat.

Sebagai cetusan inspirasi mungkin buat para isteri, berikut adalah perkara yang paling ingin didengar oleh kebanyakan lelaki ketika melakukan hubungan di ranjang. Antaranya ialah:

#1. Berteriak memanggil namanya

Hal yang paling ditakuti oleh hampir kesemua isteri apabila pasangannya membayangkan wanita lain untuk meningkatkan nafsu asmara.

Oleh itu, kenikmatan seks menjadi lebih berganda sekiranya anda berteriak nama suami dengan nada cukup mengghairahkan sebelum meneruskan aksi-aksi yang lain.

Ia juga perlu diikuti dengan desahan serta erangan manja untuk melonjakkan nafsu suami dan sekaligus menjadikan aktiviti seks lebih tahan lama.

#2. Menggambarkan setiap aksi

kenikmatan seks bersama suami credit to sources

Jika anda adalah seorang yang pasif dan pendiam, kemungkinan besar bahawa suami akan memulakan setiap aksi di ranjang dan menuturkan kata-kata nakal.

Misalnya, dia akan menanyakan gaya seks yang anda inginkan atau apakah yang dirasai ketika suami menyentuh pada bahagian-bahagian tertentu.

Jadi, sekiranya berhadapan dengan situasi ini anda dicadangkan untuk memberikan gambaran setiap aksi kepada pasangan dengan mengeluarkan perkataan "Oh!asyiknya" atau "Menggoda lah bang".

Ia akan membuatkan pasangan anda menjadi semakin ligat dan lebih bersemangat.

#3. Melontarkan kalimat nakal

Perjalanan seks menjadi sempurna jika anda memberikan aura kehangatan dan keterujaan ketika bersama.

Salah satu cara terbaik untuk menambahkan lagi unsur keterujaan terhadap seks dalam diri pasangan adalah dengan mengeluarkan kata-kata nakal.

Biasakanlah diri melontarkan suara atas apa yang anda alami dan rasakan misalnya "Kuat lagi bang!","Ahh! sedapnya sayang" dan lain-lain.

#4. Meluahkan fantasi terpendam

Sesetengah wanita merasakan fantasi seksual nakal adalah perkara yang salah dan tidak bersesuaian.

Namun dalam konteks suami isteri apalagi hubungan di ranjang bukanlah hal yang perlu memiliki batasan.

Jadi, pada waktu anda berasa yakin, jangan ragu-ragu untuk meluahkan keinginan nafsu yang melonjak di dalam diri.

Elakkan berasa segan yang tidak bertempat untuk meminta 'lebih' dengan pasangan kerana di ranjanglah tempat anda melepaskan kehendak nafsu seksual.

#5. Gunakan kreativiti suara

kenikmatan hubungan di ranjang credit to sources

Saat melakukan hubungan seks, lelaki juga sama seperti wanita kadangkala berasa tidak selesa dengan aksi yang dilakukan.

Untuk mengelakkan ia menggangu prestasi dan kenikmatan seks bersama, anda perlu memanfaatkan suara dengan sebaik mungkin.

Contohnya dengan mengeluarkan desahan atau erangan dalam nada yang berselang tinggi, rendah, kuat dan perlahan.

Bayangkan suara manja ini memecahkan kesunyian di dalam bilik tidur dengan aktiviti asmara cukup romantik, ia tentu akan membuatkan suami lebih bersemangat dan beraksi dengan penuh tenaga.

Suara-suara seperti desahan, rintihan dan erangan ketika seks boleh memberikan signal kepada pasangan bahawa anda sedang menikmatinya. Bunyikan lebih lagi ketika anda menghampiri tahap klimaks.

Pengaruh suara dalam hubungan seks

Hubungan seks yang sunyi, diam dan tiada sebarang ekspresi tidak dapat memberikan kepuasan kepada anda dan suami.

Jelas sekali hubungan seks seperti ini adalah hambar dan aspek psikologi menunjukkan pasangan sedang dihimpit tekanan, dikekang dan bermasalah.

Kajian oleh pakar seksual pula mendapati bunyian suara ketika hubungan suami isteri adalah tindakan yang paling digemari oleh kaum wanita ketika berasmara.

Justeru, anda perlu menyedari betapa hebatnya pengaruh suara ketika suami melakukan aksi seks.

Jadi selepas ini biasakan diri anda dengan desahan, rintihan dan erangan ketika melayan suami. Walaupun perkara ini kelihatan remeh, ia memberi pengaruh yang cukup besar terhadap kualiti hubungan anda dan suami.

Sumber: Qamaqarma

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Untuk dapatkan lebih banyak informasi dari theAsianparent Malaysia, boleh terus download Aplikasi Keibubapaan #1 Di Asia Tenggara kami.

Desahan Dan Erangan Wanita Mampu Buatkan Hubungan Seks Menjadi Lebih Rancak

Baca juga:

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Artikel(Cerita)
app info
get app banner