Jadikan Malam Ini Lebih "PANAS" Melalui 5 Posisi Tidur Dengan Suami Ini, Senang Saja!

Jadikan Malam Ini Lebih "PANAS" Melalui 5 Posisi Tidur Dengan Suami Ini, Senang Saja!

Setelah seharian sibuk dengan pelbagai kerja, kini sudah tiba masanya untuk anda dan pasangan menikmati malam hari dengan 5 posisi tidur dengan suami ini!

Saat hari mulai gelap, itulah masanya untuk anda dan pasangan beristirehat setelah seharian bekerja. Namun, sebelum memutuskan ingin terus tidur kerana keletihan, tak salah jika anda mencuba 5 posisi tidur dengan suami ini untuk mencetus aksi senggama yang lebih romantik!

Jadi, apakah posisi tidur yang anda dan suami boleh cuba? Jom semak dengan lebih lanjut dalam artikel ini.

5 Posisi Tidur Dengan Suami Untuk Malam Yang Lebih “Panas”
1. Speaking in Tongues

posisi tidur dengan suami

Posisi ini memerlukan suami untuk berada di bawah dengan tubuh yang sedikit mengiring, manakala isteri pula berbaring di sebelah dengan sedikit “melekat” pada badan suami.

Silangkan kaki untuk memudahkan penis menyentuh vagina. 

Saat melakukan posisi ini, cuba untuk tidak bercakap, sebaliknya pandang satu sama lain. Namun kalau kalian sedikit “geram”, itu tidak mengapa 😉

2. 1-800-MOAN

phone sex

Sebenarnya, posisi ini adalah untuk pasangan suami isteri yang berjauhan. Caranya adalah dengan mendengar suara desahan pasangan melalui telefon.

Sambil mendengar desahan dan rintihan seksi suara pasangan, anda boleh menyentuh dan mula merangsang alat sulit sehingga kemuncak seks tercapai. Suara pasangan yang lembut akan dapat meningkatkan lagi nafsu!

3. The Coming Attraction

Posisi ini memerlukan suami untuk baring di atas sofa. Sementara itu, tubuh isteri pula harus berada di atas suami dengan kaki yang terbuka, agar penis dapat menyentuh vagina.

Saat melakukannya, anda dan pasangan perlu saling menatap mata masing-masing dan membisikkan kalimat manis ke telinganya. Tak lupa, cium pasangan anda itu ya!

4. The Total Banger

posisi tidur bersama suami

Posisi ini sebenarnya seakan sama dengan doggy style. Tapi, sedikit penambahan dibuat untuk menutup desahan seksi anda dari didengari orang lain. Putarkan lagu yang romantik.

Anda boleh memilih lagu yang sedikit rancak untuk menaikkan mood dan semangat dalam bersenggama.

5. The Hummer

Posisi seks ini dilakukan sambil berdiri dan berhadapan dengan pasangan masing-masing. Saat melakukan posisi ini, kalian berdua dapat “menjelajah” keseluruhan muka pasangan, bermula dari bibir, telinga, dagu dan leher. 

Ketika melakukan posisi ini juga, anda boleh mengerang halus. Ia supaya suasana menjadi lebih “panas”.

Nah, inilah 5 posisi tidur dengan suami yang pasti akan membuatkan aksi kalian lebih panas. Jom kongsi dengan kami, posisi mana yang menjadi kegemaran anda!

***

Anda boleh sertai komuniti keibubapaan terbesar di Asia Tenggara dengan memuatnaik aplikasi theAsianparent kami untuk berinteraksi dan saling berkongsi maklumat tentang kehamilan, penyusuan, dan perkembangan bayi dengan klik gambar di bawah ini. 

Jadikan Malam Ini Lebih

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Baca juga:

6 cara anda boleh bersetubuh dengan pasangan walaupun lepas penat teruk

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Penulis

Ayu Idris

app info
get app banner