Tak Mahu Kahwin Tapi Mahu Anak, Akhirnya Salman Khan Ambil Tindakan Ini!

Tak Mahu Kahwin Tapi Mahu Anak, Akhirnya Salman Khan Ambil Tindakan Ini!

Siapakah anak Salman Khan? Berapa orang anaknya? Keinginan Salman Khan untuk mempunyai anak kandung dibantu dengan teknologi perubatan, surogasi.

Siapa yang tak kenal aktor Bollywood popular ini? Pada Disember 2017 lalu, dia menyambut hari jadi yang ke-52. Pada usia ini, pasti ramai yang tertanya-tanya, siapakah anak Salman Khan? Berapa orang anaknya?

Puluhan tahun hidup membujang dan tidak berkahwin, akhirnya aktor terkenal ini memutuskan ingin menjadi ayah. Tapi, bukan secara semulajadi dengan berkahwin, namun melalui bantuan surogasi!

Keinginan Salman Khan untuk ada anak didorong oleh ibu bapa beliau yang ingin mempunyai cucu darinya.

Bantuan ibu surogasi demi anak Salman Khan
anak saudara salman khan ahil

Salman Khan dan anak saudaranya, Ahil | Kredit: Emirates247.com

Surogasi adalah teknologi dalam dunia perubatan yang memungkinkan seseorang untuk mempunyai anak melalui rahim ibu tumpang.

Melalui perjanjian dengan seorang wanita yang bersedia menjalani kehamilan untuk mereka yang ingin ada anak, ibu yang tidak mampu atau tidak mahu hamil masih boleh mempunyai cahaya mata sendiri.

Baca artikel berkaitan: Selepas 9 kali keguguran, seorang kakak berkorban demi mencapai impian adiknya

Ada beberapa orang artis terkenal yang memiliki anak dengan bantuan ibu surogasi. Antaranya ialah Shahrukh Khan, Aamir Khan, Lucy Liu, David Beckham, Kim Kadarshian dan Michael Jackson.

Salman Khan sukakan budak-budak

Salman Khan sememangnya terkenal dengan sifat sangat menyukai anak-anak dan sering kelihatan bermain bersama anak saudaranya, Ahil, anak kepada adik Salman, Arpita Khan.

salman khan dan anak saudara ahil

Kredit: India.com

Meskipun sering bertukar ganti kekasihnya, ternyata Salman belum bersedia untuk mengakhiri masa bujangnya.

Namun, beliau ingin merealisasikan impian kedua orang tuanya untuk menimang cucu melalui program surogasi atau ibu tumpang.

Khabarnya, dalam masa 2 tahun akan datang, Salman akan mencari ibu tumpang yang secocok dan sesuai untuk mengandung anaknya.

Dalam kenyataannya yang dipetik dari Bollywood Shaadis, Salman Khan mengatakan dirinya memang ingin ada anak.

Namun, kerana merasakan yang dirinya bukanlah lelaki yang sesuai menjadi suami, dia tidak ingin membuatkan wanita menderita dengan berkahwin hanya semata-mata mahukan anak.

Jadi, Salman Khan memilih untuk menjalani program surogasi tersebut bagi memenuhi keinginannya menjadi seorang ayah.

anak salman khan - peminat

Kredit: India-forums.com

Jika dapat anak di usia sekarang, aktor ini akan berusia 70 tahun apabila anak Salman Khan berumur 20 tahun

Meskipun umur sekarang bukanlah waktu yang ideal untuk memiliki anak, namun beliau tetap ingin memenuhi keinginan kedua ibu bapanya yang mahu melihat Salman Khan mempunyai anak.

Semoga impian dan rancangan murni ini tercapai! Ibu ayah pula bagaimana? Apa pendapat anda tentang rancangan Salman Khan ini?

 

 

 

Terjemahan daripada theAsianparent Indonesia

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Baca juga:

Kareena Kapoor, Ibu Kepada Bayi Taimur, Sukar Imbangkan Keluarga Dan Kerjaya

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Penulis

Noor

app info
get app banner