Dengan 15 Ayat Pujuk SMS Ini, Pasti Hati Isteri Anda Akan Cair Terus!

lead image

Bila perempuan merajuk, boleh buat lelaki garu kepala sebab tak tahu nak pujuk macam mana. Hah... di sini kami bagi tips cara senang nak pujuk perempuan melalui SMS.

Tiada percintaan dan perkahwinan yang tidak dilanda ombak dan badai. Lebih-lebih lagi kalau isteri (mahupun awek anda itu) kaki merajuk. Sebab itulah, lelaki perlu belajar cara pujuk perempuan melalui SMS ini.

Tidaklah nanti, kekasih anda itu minta clash pula! Tak pasal-pasal kena reject! Ataupun pada yang sudah berkahwin, silap-silap, kena tidur dekat sofa malam nanti!

Merajuk sering dianggap sebagai sesuatu yang negatif. Tapi ia sebenarnya dapat menzahirkan kasih sayang antara lelaki dan perempuan atau suami dan isteri.

Sebab itu, lelaki selalu buntu bagaimanakah cara pujuk perempuan melalui SMS ini. Jika nak pujuk depan-depan tak berani!

Sebenarnya, dengan SMS saja sudah boleh membuatkan hati perempuan cair dan bertambah cinta pada si kekasih hati. 

Tak percaya? Cubalah dulu!

3 cara pujuk perempuan melalui SMS

1. Luahan perasaan

src=https://my admin.theasianparent.com/wp content/uploads/sites/6/2018/10/bercinta selepas nikah.jpg Dengan 15 Ayat Pujuk SMS Ini, Pasti Hati Isteri Anda Akan Cair Terus!

Kredit : Bercinta Selepas Nikah

Pertamanya, salah satu cara pujuk perempuan melalui SMS yang paling berjaya adalah dengan membuat luahan perasaan.

Kemudian, minta si dia meluahkan apa yang terbuku di hati yang membuatnya merajuk.

Biarlah dia meluahkan perasaan tak puas hatinya itu dalam kiriman mesejnya. Yang pasti anda harus teliti satu-satu.

Kemudian, selesai saja meluahkan isi hati itu, minta dia bertenang dan anda boleh mula membalas mesejnya dengan penjelasan yang lebih jelas tentang perkara sebenar.

2. Penghargaan

Penghargaan yang macam mana nak buat, ya? Antaranya memberi kata-kata pujian, ucapan terima kasih, mengembalikan memori saat pertama kali berkenalan atau minta dia mesej barang yang disukai seperti pakaian, makanan atau apa sahaja yang diingini.

Tambah-tambah pula, pasangan anda itu seorang yang sangat menghargai anda. Tentunya anda harus menjaga hatinya dengan lebih baik. 

3. Memohon maaf

src=https://my admin.theasianparent.com/wp content/uploads/sites/6/2018/10/worldofjulia.com .jpg Dengan 15 Ayat Pujuk SMS Ini, Pasti Hati Isteri Anda Akan Cair Terus!

Tak kira siapapun yang bersalah, cara yang terbaik untuk menjernihkan suasana adalah dengan meminta maaf.

Perlu tahu dalam memujuk perempuan, lelaki harus membuang ego dan tak malu untuk memohon maaf, sekaligus mengakui kesilapan yang telah dilakukan.

Jadikan amalan untuk meminta maaf sebagai ruang untuk anda membuat penambaikan dalam diri dan hubungan. 

15 cara pujuk perempuan melalui SMS dengan kata-kata manis dan cinta

src=https://my admin.theasianparent.com/wp content/uploads/sites/6/2018/10/zalora.jpg Dengan 15 Ayat Pujuk SMS Ini, Pasti Hati Isteri Anda Akan Cair Terus!

Kredit: Zalora

Short Messaging Services (SMS) boleh menjadi alat yang mudah untuk menyampaikan rasa sayang dan cinta terhadap seseorang.

Malah, dengan SMS juga, ia lebih mudah untuk meluahkan perasaan dengan hanya menekan keypad telefon bimbit pesanan boleh dihantar dengan segera.

Faktanya, sebahagian besar wanita gembira bila dipujuk dengan cara ini. Bahkan, memujuk bukan dengan hanya menghantar hadiah yang mahal tetapi cukup dengan hantar SMS.

Di bawah ini, kami senaraikan beberapa pesanan dan pujukan lucu yang boleh membantu anda memujuk si dia yang sedang merajuk:

  • Sudah lama menunggu cintamu, hingga tubuh dipenuhi lumut cacing. Adakah kamu ingin menjadi orang kejam dengan membiarkan lumut cacing itu diambil si pemancing untuk dijadikan umpan?
  • Ramai orang kata aku telah menjadi gila. Tapi aku tak marah kerana aku bukan gila kentang tapi aku benar-benar gilakanmu.
  • Matahari boleh berhenti bersinar. Pengemis boleh berhenti mengemis. Tapi aku tidak akan berhenti mencintaimu.
  • Aku tak pernah menggunakan jam loceng sejak berkenalan denganmu kerana aku tak mahu ia menganggu mimpi indah bersamamu berlalu pergi.
  • Tertawa bersamamu adalah nutrisi yang diperlukan untuk hati dan jiwaku.
  • Aku mencintaimu bukan kerana kamu cantik. Tapi kerana aku mencintaimu, maka kamu jadi cantik.
  • Tolong cari doktor gigi, sebab kamu terlalu manis.
  • Cintaku padamu bagaikan call center, selalu online sepanjang hari.
  • Hidupku tanpamu ibarat kopi tanpa gula dan teh tanpa susu.
  • Kalau boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I.
  • U ni doktor ke, kaki I terseliuh sebab jatuh cinta dengan U
  • Dari mana datangnya cinta, dari SMS turun ke hati
  • Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama untuk menyatakan cintaku padamu
  • Jika cinta itu dicukai, akulah pembayar cukai paling tinggi

 

Cubalah try, mana tahu kekasih awak itu, cair dan melekat terus ke hatinya. Apapun, jangan lupa share artikel ini ya! 

 

 

 

 

 

 

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Sumber: Adam Narzuan, Pendidik2u.my

Baca juga:

"Saya Mencintai Isteri Dan Bentuk Badannya" – Surat Cinta Suami Yang Sungguh Indah