Cara Berkesan Goda Suami Dengan Payudara, Confirm Hubungan Intim Jadi Lebih Hebat

Cara Berkesan Goda Suami Dengan Payudara, Confirm Hubungan Intim Jadi Lebih Hebat

Tahukah anda akan fungsi payudara dalam menggoda nafsu suami? Jika kena caranya, pasti si dia akan tidak keruan, malah ingin selalu ingin bermanja!

Tahukah anda bahawa fungsi payudara mampu membuatkan suami tergoda ketika bersama? Bahagian ini sering dianggap kawasan paling seksi dan menjadi kesukaan para suami sewaktu bermanja.

Tidak hanya sebagai 'kilang susu' untuk anak-anak, ia adalah organ seks utama sehingga ada segelintir wanita sanggup menjaga aset ini dengan melaburkan lebih wang agar sentiasa kelihatan pejal dan mantap.

Fungsi payudara dalam hubungan suami isteri

fungsi payudara untuk suami

Perasan tak setiap kali suami datang menghampiri anda, mata dan tangannya akan terus ke arah payudara? Jangan terkejut bahawa kajian mendapati paling tidak 2 atau 3 kali pasangan akan menumpukan perhatiannya ke arah payudara dalam setiap hari, meskipun sudah lama mendirikan rumah tangga.

Ini adalah lumrah bagi setiap lelaki dan payudara adalah salah satu tarikan utama yang ada pada diri wanita.

Justeru, jom amalkan tips menggoda suami dengan fungsi payudara yang cukup istimewa ini agar sentiasa bertambah sayang dan cinta.

#1. Mengenakan bra yang seksi

Sekiranya anda memiliki bra yang sudah lusuh atau terkoyak, mungkin boleh pertimbangkan untuk membuangnya. Keluarkan sedikit perbelanjaan untuk mendapatkan beberapa helai bra seksi, warna menarik dan lebih baik lagi jenis push up bra.

Jenis bra ini bukan sahaja membuatkan anda kelihatan lebih seksi, tetapi ia turut membantu menaikkan bentuk payudara dan nampak lebih pejal.

#2. Memakai wangian pada payudara

Hampir kebanyakan wanita gemar mengenakan wangian pada tubuh, namun segelintir sahaja meletakkannya di bahagian payudara.

Sedar ataupun tidak, sebenarnya amalan menyembur wangian pada payudara dapat membuatkannya berbau harum lebih lama. Ini secara tidak langsung dapat menarik perhatian suami dan meningkatkan nafsu untuk ingin bersama anda.

Sekiranya malas sembur minyak wangi, anda boleh sahaja gunakan losen atau pelembap. Asalkan tidak menyebabkan bau badan, adalah sudah memadai.

#3. Berkemban di hadapan pasangan

peranan payudara ketika seks

Bilakah kali terakhir anda berkemban di hadapan suami? Sekiranya tidak pernah, ini adalah peluang terbaik untuk menggodanya menggunakan payudara anda!

Caranya adalah menggunakan sehelai tuala nipis dan singkat. Ambil sedikit masa untuk tampil berkemban di hadapan suami untuk tujuan mengeringkan rambut atau sebelum mengenakan pakaian.

Anda boleh berbual atau melakukan kerja rumah bagi membuatkan suami tidak senang duduk.

#4. Memeluk dengan payudara

Sentuhan payudara yang tegang pada bahagian tubuh suami akan membuatkannya berasa ghairah dan bernafsu. Justeru, ambil peluang untuk menghampiri suami dari arah belakang dan kekal memeluknya secara manja.

Gerakkan tubuh anda ketika memeluk suami agar payudara menggesel pada tubuhnya. Anda juga boeh menekan payudara secara terus ke bahagian tubuhnya. Jangan terkejut jika dia segera bangun mengajak anda untuk naik ke katil!

#5. Boob job (mengurut senjata suami)

Boob job adalah salah satu teknik bagi mengurut kemaluan suami menggunakan payudara. Ia bukanlah teknik yang baharu, malah sering digunakan oleh pasangan suami isteri dalam melakukan hubungan seks.

Caranya sangat mudah. Anda perlu membuang rasa malu ketika menggoda, letakkan zakar suami pada celah lurah payudara. Kemudian gerakkan payudara untuk mengurutnya.

cara goda suami menggunakan payudara

Teknik ini bukan sahaja boleh merangsang kemaluan suami, tetapi membuatkannya bertambah ghairah apabila melihat payudara anda bergerak turun dan naik ketika melakukan aksi boob job ini.

Kesimpulannya, tidak sukar untuk menggoda perhatian dan nafsu suami sekiranya anda menguasai tips yang betul serta berkesan. Anda juga boleh mengenakan baju tidur yang seksi jenis V cut dengan menonjolkan lurah payudara dan warna yang menaikkan suasana ghairah di ranjang.

Jangan malu untuk memulakan langkah ini kerana suami juga ingin melihat kehebatan isteri di atas katil. Justeru, tonjolkan kemampuan anda di hadapan pasangan tercinta dengan teknik-teknik menggoda nafsunya.

Ia perlu dilakukan sekarang agar hubungan suami isteri bertambah indah dan tidak hambar ketika mengadakan hubungan seks. Jika bukan anda yang perlu sentiasa menggoda, siapa lagi?

Sumber: Info Seks Melayu

Kredit foto: Pinterest

Peringatan: Anda tidak dibenarkan menyiar artikel ini di mana-mana laman web atau status Facebook yang lain, tanpa pemberian kredit dan pautan yang tepat lagi berfungsi pada artikel asal di laman theAsianparent Malaysia

Baca juga:

Ada isu keibubapaan yang buat anda risau? Jom baca artikel atau tanya dan dapat terus jawapan dalam app theAsianparent kami! Download theAsianparent Community di iOS dan Android sekarang!

Artikel(Cerita)
app info
get app banner